Zdrowe chipsy z dyni

Chipsy lubi prawie każdy. Ponieważ mamy sezon na dynię postanowiłam poeksperymentować z dynią hokkaido i przerobić ja na taką zdrowsza wersję chipsów. Smakują rewelacyjnie, są bardzo proste w zrobieniu. Fakt, że dynia jest bardzo nisko kalorycznym warzywem sprawia, że można je jeść i jeść.

Składniki:

  • dynia hokkaido
  • tymianek
  • sól morska gruboziarnista
  • łyżka oliwy z oliwek

 

Sposób przyrządzenia:

Dynię myjemy, przekrajamy na pół i kroimy w plasterki. Nie jest konieczne obieranie tej odmiany dyni ze skórki. Układamy na blaszce, kropimy oliwą z oliwek, solimy i dodajemy tymianku. Ja dodałam świeżego, ale śmiało można użyć suszonego. Plasterki dyni wstawiamy do nagrzanego na 180 stopni piekarnika z funkcją termoobiegu i pieczemy przez ok 15 minut.

chipsy dynia 3chips dynia

7 myśli nt. „Zdrowe chipsy z dyni

    1. Dziękuję Było Pyszne Autor wpisu

      spróbuj koniecznie :) naprawdę ejst to fajna przekąska! co do przypraw, można wariować. zamiast tymianku, alno oprócz dodać chilli, które podkręci smak! Buziaki :)

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>